• Keihard de goedkoopste van NL/BE
  • Professionele legservice
  • Showroom met ruim 1200 vloeren
  • Bezorging binnen 72 uur

Klantenservice Luxury Floors

Bij Luxury Floors staan we altijd klaar om jou te helpen. We begrijpen dat goede klantenservice essentieel is om aan jouw behoeften te voldoen en een positieve ervaring te bieden. Of je nu een vraag hebt over onze producten, hulp nodig hebt bij het plaatsen van een bestelling of een probleem wilt melden, ons toegewijde klantenserviceteam staat voor je klaar.

Hoe kunnen we je helpen?

Hieronder vind je antwoorden op de meestgestelde vragen. Zit jouw vraag hier niet tussen, dan kun je op andere manieren om hulp vragen.

Contact opnemen: 

Kom je er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.
Je kunt ons telefonisch bereiken via 088 - 856 38 00 tijdens onze openingstijden. 

Tijdens drukte in de showroom kan het voorkomen dat we niet iedere telefoon direct kunnen opnemen. Kom je er niet doorheen? Stuur dan een e-mail naar info@luxuryfloors.nl, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

E-mail: 

Je kunt ons ook een e-mail sturen via info@luxuryfloors.nl. We proberen jouw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden en streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

Live chat via Whatsapp: 

Voor korte vragen of snel advies kun je ons eenvoudig bereiken via WhatsApp.
We helpen je graag met vragen over onze producten, levertijden of algemeen advies.

Heb je een uitgebreide vraag over offertes, bestellingen, leveringen of legdata? Dan kun je het beste contact opnemen met onze salesafdeling via info@luxuryfloors.nl.

Gebruikmaken van onze live chat-functie. Klik hier

Sociale media: 

Volg ons op sociale media om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws, speciale aanbiedingen en om contact met ons op te nemen. Je kunt ons vinden op Instagram of Facebook.

Vloer laten leggen?

Wil je jouw gloednieuwe laminaat- of PVC vloer laten leggen door professionals? Bij Luxury Floors ontzorgen we je graag. Met ons grote team van eigen stoffeerders en leggers maken wij het verschil in prijs en bovenal kwaliteit. Door onze superscherpe legprijzen ben je een dief van je eigen portemonnee als je het leggen van de vloer ergens anders uitbesteedt. Wil je zeker zijn van een mooi resultaat tegen een scherpe prijs? Wij nemen je het werk graag uit handen!


Bekijk hier onze legprijzen

FAQ - Luxury Floors


Staat je vraag er niet tussen? Stuur dan gerust een e-mail naar info@luxuryfloors.nl We helpen je graag verder.
Veelgestelde vragen

Ja! Onze showroom vind je in Kampen aan de Haatlanderdijk 6-D 

Openingstijden:
Maandag t/m donderdag: 10.00 – 18.00
Vrijdag: 10.00 – 21.00
Zaterdag: 10.00 – 17.00
Zondag: gesloten

Je hoeft geen afspraak te maken, je bent van harte welkom om binnen onze openingstijden langs te komen.

Wij meten niet vooraf in, maar je kunt ons wel een plattegrond sturen. We doen de berekening zorgvuldig voor je, maar de klant blijft zelf verantwoordelijk voor het aantal bestelde meters. Mocht er tijdens de plaatsing materiaal tekortkomen, dan plannen we een vervolgafspraak in. Eventuele tekorten en extra werkzaamheden worden dan wel in rekening gebracht.
 Bij teveel besteld materiaal kun je dit uiteraard retourneren, volgens onze retourvoorwaarden.

Je kunt bij Luxury Floors op verschillende manieren betalen, zowel online als in de showroom. Voor alle details kun je terecht op onze pagina Betaalmogelijkheden

Levering

Jazeker, wij bezorgen door heel Nederland én België. 
De vloeren worden zorgvuldig op een pallet geleverd en door de chauffeur bezorgd tot aan de eerste drempel op de begane grond, voor zover dit goed bereikbaar is.
De bezorging vindt plaats van maandag t/m vrijdag, met uitzondering van feestdagen.

De bezorging wordt uitgevoerd door een van onze externe transporteurs. 
Zij leveren op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur.
De chauffeur neemt ongeveer een half uur tot een uur van tevoren telefonisch contact met u op. 
Het is helaas niet mogelijk om een voorkeurstijd door te geven, omdat de transporteur de route zo efficiënt mogelijk indeelt.

Helaas wordt de bestelling niet naar binnen gebracht. De chauffeur levert de pallet op de begane grond, tot aan de eerste drempel, voor zover dit goed bereikbaar is.
Er kunnen hierbij geen uitzonderingen worden gemaakt, aangezien dit geen service is die onze transporteur aanbiedt.

Dat kan in onze showroom in Kampen, binnen de openingstijden. Je kunt je bij de balie bij de ingang melden, dan helpen we je graag verder met het afhalen van het materiaal.

Legservice

De stoffeerder geeft één dag van tevoren een tijdsindicatie door, meestal aan het einde van de middag. Dit gebeurt via sms of WhatsApp. Afhankelijk van de grootte en planning van de klus kan dit in de ochtend, middag of een specifiek dagdeel zijn.
Voor klussen die op maandag gepland staan, ontvang je de tijdsindicatie op zondag. De stoffeerder communiceert dit altijd rechtstreeks met je.

Onze legservice is beschikbaar in heel Nederland. Voor het leggen op de Waddeneilanden rekenen we wel een toeslag vanwege extra transport- en reistijd.

De vloer­pakketten moeten minimaal 48 uur vóór het leggen in de woning aanwezig zijn, zodat ze kunnen acclimatiseren.

Klik vloeren (laminaat en klik PVC): deze mogen alvast in de ruimte liggen waar de vloer gelegd wordt.
Plak PVC: hiervoor moet eerst geëgaliseerd worden. De pakketten moeten daarom tijdelijk in een andere ruimte liggen, bijvoorbeeld een badkamer of op een andere verdieping.

Let erop dat de pakketten altijd plat liggen en niet rechtop worden gezet om beschadiging of vervorming te voorkomen. Zorg bovendien dat de kamer en vloer een temperatuur hebben tussen 18 en 20 graden tijdens het leggen.

Ja, er is een wachttijd voor het leggen van een vloer. Gemiddeld is dit ongeveer 4 weken, maar dit kan verschillen per type vloer en periode. Soms kunnen we ook sneller plannen.

Wil je weten wat de actuele wachttijd is? Stuur ons dan een e-mail met het aantal vierkante meters en het type vloer, of vraag vrijblijvend een offerte aan.